onsdag den 16. februar 2011

Boracay snorkling

Jeg har købt en proffesionel snorkel til 500kr, og det er virkelig fedt at ligge i overladen og kigge på koraller og fisk i alle mulige forskellige farver.

Der er mega mange store blå søstjerner, så det synes jeg er virkelig fedt. Lige nu sidder jeg på en cafe med wifi og får frokost med de andre piger. Tror ikke vi skal så meget i dag udover at snorkle og slappe af. Jeg er en lille smule syg, så jeg skal tvinge mad i mig for at kunne overleve. Det er vist første gang jeg har oplevet manglende appetit (bortset fra normale tømmermænd)





Det var alt for i dag. Lots of love

2 kommentarer:

  1. Hej Mia
    Smadderflot blog, glæder mig til at følge den blive fyldt med dine oplevelser og billeder..
    Martinez er et smukt navn at få tildelt.. Martinussen på spansk! Mon også Columbus tog navneforandring, da han kom til et nyt land??
    Øhh, du må altså lige uddybe din overraskelse over at personer over 40 kan være både ungdommelige og morsomme..he he også selvom de kommer fra Irland.
    Pas godt på dig.

    SvarSlet
  2. Snorkle - lyder rigtig fint! det kan du nok få flere dage til at gå med!
    Syg - øv, pga. maden eller??
    Håber i hvert fald at du hurtig bliver frisk igen!
    Søster Maiken

    SvarSlet