lørdag den 12. februar 2011

Meltdown

Puha, havde lige et mindre meltdown her til aften. Jeg ringede til Nick bare for at sige jeg var kommet godt til Boracay og begyndte pludseligt at tude da jeg hørte hans stemme. Den havde jeg ikke lige set komme. Nu gik det lige så godt.... Men som min mor sagde til mig da vi snakkede om det bagefter, så er jeg jo ikke så god til de nye ting, forandringer osv. Så alt det der skal jeg lige vænne mig til. Og blive bedre til at acceptere forandringer... Det er jo det her det hele går ud på.

Jeg har ikke været på stranden endnu da jeg kom kl. 16 og det tog mig en time at finde et sted at sove mere end bare en nat. Er blevet lovet at jeg kan være på det pågældende værelse lige så længe jeg vil. Det er hos St. Vincents cottages og det koster 1000 pesos pr. nat = ca. 128 kr. Det okay taget i betragtning at der er køleskab, aircon, fan, to senge, bad og toilet. Nice! Så nu må vi se hvor længe pengene rækker.

Der kommer billeder imorgen, for jeg har ikke rigtig nået at tage nogle idag. Glæder mig til stranden imorgen, og udforske hvor meget dykkercertifikater og en tur til de der grotter koster. Derefter en gåtur med kameraet.

Det var lidt fra idag.
Jeg siger bare - det er hårdt at rejse selv. Men også nogle gange en fordel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar