søndag den 20. februar 2011

Sooooo.... that was boracay

hmm ja, nu har jeg så været på boracay i halvanden uge nu. Og det er super fedt, og mega nice, men men men, der er virkelig ikke ret meget at se her. Og specielt ikke hvis det skal være backpacker-billigt.

Imorgen lejer vi en sejlbåd med 'chauffør'der tager os hen hvor vi vil, og så skal vi have aftensmad på båden mens solen går ned. Cool...

Men jeg er faktisk ved at være klar til at komme videre. Katie og Allys veninde Shell er kommet fra Korea og rejser med os fra nu. Onsdag tager vi videre til nogle småøer og derefter til Donsol (hvalhajerne), så det bliver godt at se noget andet.

Booker min billet til Bali imorgen (har set en til 300kr), så jeg kun skal vente 7 timer i Jakarta lufthavn. Glæder mig!

Synes skiltet var sjovt den første dag. Men det er sgu egentlig meget seriøst!!!!

Ally and Katie, chillin' with a beer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar