mandag den 14. februar 2011

Quick update

Nette paa st. vincents cottages hvor jeg bor er nede og jeg skal derfor bruge turistcentrets computere. Derfor kommer der foerst billeder fra de sidste dage naar nettet er oppe at koere igen. Jeg er blevet godt solbraendt idag, har maaske overvurderet solcremens effekt idag, for det har bestemt ikke hjulpet sarlig meget hehe. Skal us og have en drink med et irsk par her om en times tid. De er omkring 40 aar begge to men de er ganske morsomme og ungdommelige. Og saa er det jo bare for i aften. Det skal nok blive hyggeligt. Glaeder mig til at snorkle imorgen, selvom min bikini ikke ligefrem er snorkle-material. Den skal saettes paa plads konstant saa det bliver spaendende naar jeg skal hoppe ud fra baaden hehe.

Det var alt for nu

Peace ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar