mandag den 7. marts 2011

28!

d. 7 marts
Shell ankom igår kl. 1 om natten... skønt at se et kendt ansigt hernede igen.
Idag ankom Megan, så vi har været på stranden og set hvor beskidt den var og bare slappet af. Jeg har sygt mange myggebid, så jeg er begyndt på b-vitaminer igen. 28 myggestik på to nætter! INSANE!

Der må vel være en grund til hvorfor myggene blev trætte af mig den sidste del af  vore fili-tur så nu prøver jeg b vitaminer igen. Nu starter det hele bare forfra! Ser sgu dumt ud.
I aften ankommer Katie og Ally som har siddet fast i Manila lige siden vi tog afsted fra Donsol.
De troede deres flybillet var til d. 4, men den var egentlig til d. 3. Så... De har smidt en masse penge
væk på en flybillet de ikke har brugt en en ekstra billet der kostede det dobbelte.. Øv.
Men det bliver godt at se dem igen. Selvom jeg nu også har nydt tiden i Kuta for mig selv.
Jeg har det godt under alle omstændigheder. Med eller uden selskab;-)
Hotellet overfor vores spiller metallica hele tiden, og så føler man sig på en måde lidt på hjemmebane.
Ikke fordi jeg er gigantisk metallica-fan (selvom jeg godt kan lide det meste af deres musik), men fordi det giver et skønt afbræk fra det lyserøde pophelvede der vælter ud af diskotekerne om aftenen.
Jeg har fundet en pub der spiller deftones det meste af eftermiddagen hehe. Liiiige noget for mig. Så der
spiste jeg frokost igår. Men lur mig om ikke pigerne sætter hælene i hvis jeg prøver at slæbe dem med.

Kuta er ikke nogen spektakulær oplevelse. Her er meget turistet, da de lokale har indrettet sig efter
de utallige australiere (lige så vel surferdudes, som gamle (meget gamle) overvægtige par, hvoraf manden oftest har købt en souvenir undertrøje med BINTANG - ølbrandet skrevet henover brystet), der vælter ud af lufthavnen hver dag. Her er meget hyggeligt, og en superfed ungdommelig stemning, men  knap så meget kultur.
1 dag er for lidt, en uge er nok for meget. Så jeg håber pigerne er med på at hoppe videre på ruten om max 2 dage.
Der kommer i øvrigt snart billeder af den parade der var hernede før nyepi fetivalen. Der er
et par ret fede billeder ind imellem.
Lots of lååååve!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar