lørdag den 26. marts 2011

Vulcano trekking - Gunung Batur in Bali


Jeg befinder mig i Yogyakarta.
Katie forlod os i foregårs for at mødes med nogle venner i Hingkong inden hun tager hjem til Skotland.
Shell og jeg tager til Batu Karas, hvor vi regner med at tage et par surfing lektioner (bare for at prøve det) og slappe lidt af på stranden inden det hele går løs igen. Derefter mod Jakarta så vi kan flyve til Singapore på fredag. Glæder mig vildt meget til Singapore. Shell siger at fordi stedet er så multikulturelt, så er det slet ikke som her, hvor folk glor, vil tages billeder af med én og konstant sælge ting til en. Næææh i Singapore får vi igen en lille bid af vestlig kultur og jeg tror kun det gør mig godt efter at blive råbt 'Darling, Mister!, honey, Mam' og mange andre ting efter på gaden.
I dag fik jeg havregrød med bananskiver til morgenmad og det var fantastisk. A small slice of heaven, efter halvanden måned med bananpandekager og toast med scrambled eggs til morgenmad. Har ikke fået havregrød siden jeg var lille, men det gjorde et godt comback!

Jeg ved jeg snakker meget om mad, men der er virkelig mange småting man savner når man rejser.

Jeg sku egentlig have haft en skypesamtale med nick i aften, men tror ikke han har set min besked (eller måske bare ikke modtaget den) for han kom aldrig på, så nu kigger jeg bare efter random nyheder på nettet. Det ser ikke ud til der sker særlig meget i Dk, eller hvad ;-)

Her er flere billeder fra Bali og min vulkan trekking tur.
Enjoy!


This picture annoys the shit out of me. It looks fake because I got another tourist to put the flash on while taking the picture. IT IS NOT FAKE, I'm just saying  hehe.




Almost sunrise 


At the bottom of G. Batur after the trekking


Smoke from the crater


1 kommentar:

  1. det ser rigtig lækkert ud mia. gode billeder.
    men du skal vidst ikk sige der ikk sker noget derhjemme prøv li at se her
    http://jp.dk/aarhus/krimi/article2385201.ece

    SvarSlet