onsdag den 9. marts 2011

Flowting like a fake hippie in Ubud

Vi er i Ubud! Og det er virkelig fedt. Vi ankom i adg kl. 12.30 og var allerede i the monkey forrest kl. 14!
Her tog vi rigtig mange billeder og blev angrebet og bestjålet af aber (de er vildt glade for kameraer, tasker og vandflasker!!!). Inde i skoven/junglen var det faktisk mega Indiana jones-agtigt, så der var en ret fed atmosfære. Har en masse billeder af det, men de kommer senere.

I Ubud er stemningen meget rolig og man fornemmer at alle er under en form for Yoga-trance. Alt foregår stille og roligt, ingen råber 'Mam, miss, darling eller Sexy massage for you!'. Det er virkelig et dejligt sted. Og Indonesisk mad... Jamen hvad kan jeg sige. Mums. Vil til enhver tid anbefale Chicken Sate med peanut sauce uuuh! Såå lækkert!

Imorgen tager vi videre mod Øst-bali for at snorkle ved the USS Liberty Wreck og jeg har hørt fra andre turister at det OGSÅ sku være helt fantastisk.

Jeg har ikke lagt billeder derfra over på min com endnu, men her er et par billeder fra min aften i Kuta under Nyepi-paraden.







Lige nu sidder vi på en cafe og har lige spist. Ally og Katie spiller 'shitface' igen igen hehe. Det er lidt ligesom fedtmule (ja maiken, fedtmule, husker du?) Bare med en masse andre regler.
Jeg msutter nu, min com løber snart tør for strøm. Hey hey derude

1 kommentar:

  1. sikke en fed atmosfjære - hehe shitface ala fedtmule;)

    SvarSlet