tirsdag den 15. marts 2011

Gili Trawangan!

Hva skete der med de rigtige mænd? De store stærke robuste mænd med pæne nedklippede negle?
Hvis man ser bort fra turisterne så ekstisterer de i hvert fald ikke her i sydøstasien. Jeg er gennemsnitlig 10 cm højere og bredere end dem,  mændene har desuden også de længste negle jeg har set længe! Om det er en grim trend der er kommet frem hernede, eller om det er af praktiske årsager de har dem, det ved jeg ikke, men grimt, det er det godt nok. Det løber mig faktisk koldt ned ad ryggen når jeg ser det, føj da!


Her på gili trawangan slapper vi bare af så meget som muligt før vi tager videre til Lombok og Bali hvor vi skal rundt og se  en masse ting.

Jeg er dog lidt frustreret for tiden, fordi det ser ud som om min ansøgning til kandidaten ikk er gået igennem! Jeg har ikke fået nogle bekræftelsesmail eller noget, men når jeg logger ind på 'degree application' sige den at jeg allerede har sendt en ansøgning afsted.
Har skrevet til ASB om de vil undersøge om de har modtaget min ansøgning eller ej, men de har ikke svaret endnu. Øv, det er altså ikke liiiige det jeg havde tænkt mig at bruge tid på hernede.

Jeg har ikke rigtig fået lagt flere billeder over på min com. Der er en del der skal kigges igennem og slettes, men skal nok få det gjort snart.
Der er dog ikke så meget at tage billeder af på øen her, så jeg tror det blive bedre når vi bevæger os tilbage mod Bali igen.

Min pengesituation ser ok ud. Jeg har rigeligt til de næste to mdr. så det er dejligt. Har dog ikke booket flybillet til Nepal endnu, men det kan ikke koste særlig meget hvis jeg flyver fra Cambodia.

Det regner ofte her, men det er korte byger og vandpytterne tørrer for det meste ind efter en time. Her er ca. 35 grader i skyggen, så det er egentlig lidt i overkanten, men jeg skal ikke brokke mig;-)

I aften skal vi på indisk restaurant, da det nok er sidste gang hele gruppen er sammen (så vi har tænkt os at forkæle os selv lidt). Schell tager på en 4-dagestur til Komodøen, og så skal vi nok mødes med hende i Yogjakarta, men der er Katie nok taget hjemaf.

Jeg har det stadig godt hernede - er hverken ramt af radioaktiv stråling eller tsunamier. Jeg lever bare det søde backpackerliv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar